Apie mane

Mano nuotrauka
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 6 Aukštadvaris LT - 21254 Telefonas: 8 528 65234 Dirbame: pirmadienį - penktadienį nuo 10.00 iki 18.00 val.

2012 m. balandžio 27 d., penktadienis

Fotografijų paroda "Aš ir mano knyga"

Baigiantis  Nacionalinei Lietuvos bibliotekų savaitei, Aukštadvario bibliotekoje parengta fotografijų paroda "Aš ir mano knyga". Jai nuotraukas siuntė, fotografavosi ir buvo bibliotekininkės fotografuojami jaunieji ir netgi būsimieji bibliotekos lankytojai. Smagus buvo pats procesas, beieškant įdomaus kadro, renkantis knygas, su kuriomis vaikai norėjo būti įamžinti. Ne mažiau įdomu dabar išvysti šių "fotosesijų" rezultatus.
 Atskiras dėkui - Aukštadvario mokyklos - darželio "Gandriukas" priešmokyklinio ugdymo mokytojai Jolantai Bartaševičienei ir jos mažiesiems auklėtiniams, kurie parodai pateikė visą pluoštą savo fotografijų.

Paroda bibliotekoje veiks iki birželio 2 dienos.
Suskubkite pamatyti!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą