Apie mane

Mano nuotrauka
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 6 Aukštadvaris LT - 21254 Telefonas: 8 528 65234 Dirbame: pirmadienį - penktadienį nuo 10.00 iki 18.00 val.

2012 m. balandžio 11 d., trečiadienis

Biblioteka: spausk Patinka!

Jei ir įmanoma šiame pasaulyje turėti kokį nors visiškai neabejotiną gėrį, kokią nors absoliučiai tobulą laimę, aš išties manau, kad nesurastum gėrio, labiau geistino už vaisingą ir malonų pokalbį ar pramogą, kokį tik išsilavinusiam žmogui gali suteikti biblioteka. Dėl bibliotekos teisėtai jis gali vadintis kosmopolitu, arba pasaulio gyventoju, nes gali viską žinoti, viską matyti.
 Gabrielis Naude (1600-1653)

Lietuvos bibliotekininkų draugija 2012 metų balandžio 23 – 29 dienomis skelbia 12-ąją Nacionalinę Lietuvos bibliotekų savaitę „Biblioteka: spausk Patinka!

Bibliotekoje gali rasti ir patirti įvairiausių įdomių dalykų, gali sužinoti ir pasidalinti idėjomis su bendraminčiais, gali dalyvauti intelektualiuose pokalbiuose ar kūrybiškai pramogauti.
Tapk bibliotekos draugu. Dalinkis su ja savo istorija, tapk jos istorijos dalimi.
Spausk Patinka!

Aukštadvario bibliotekoje surengsime fotografijų parodą "Aš ir mano knyga". Jau turinčius tinkamų fotografijų prašome atnešti jas į biblioteką ar atsiųsti el. paštu aukstadvario.biblioteka@gmail.com iki balandžio 21 dienos. Visus norinčius dalyvauti parodoje kviečiame ateiti į biblioteką - nufotografuosime su jūsų pasirinkta knyga. Taip pat galėsite pareikšti savo nuomonę apie biblioteką ir jos ateities viziją.

Biblioteka laukia Jūsų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą